ΑΠΟΦΑΣΗ ΦΣ
ΤΟΥΡΚΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΩΝ ΑΣΙΑΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
“ΝΑΖΙΜ ΧΙΚΜΕΤ”
Πρόσφατα, τελείωσε η εξεταστική,
η οποία ανέδειξε ακόμα πιο έντονα όλα τα προβλήματα των φοιτητών για τα οποία τόσο καιρό ο φοιτητικός μας
σύλλογος βροντοφώναζε στη διοίκηση κι αυτή σιώπαινε αποφεύγοντας την
οποιαδήποτε επικοινωνία μαζί μας. Είναι δεδομένο πλέον! Τηλεκπαίδευση και
τηλεξέταση δεν μπορούν να αντικαταστήσουν τη δια ζώσης διαδικασία.
Πρόσφατο παράδειγμα αποτελεί η
εξέταση στο μάθημα Οθωμανική Γλώσσα 1, στην οποία παρατηρήθηκε πως υπήρξαν
τεχνικά προβλήματα και πολλοί φοιτητές αναγκάστηκαν να αλλάξουν συσκευή, να
αποσυνδεθούν και να επανασυνδεθούν, γεγονός που επιβαρύνει κατά πολύ τη συνθήκη
εξέτασης ιδιαίτερα σε ένα μάθημα όπως αυτό που απαιτεί και γραπτές απαντήσεις.
Σαν να μην έφταναν αυτά, στις βαθμολογίες που ανακοινώθηκαν σε πολλά μαθήματα
της συγκεκριμένης καθηγήτριας παρατηρήθηκαν μαζικά αδικαιολόγητα κοψίματα με
πολλούς φοιτητές να μην μπορούν να καταλάβουν γιατί δεν κατάφεραν να τα
περάσουν. Αντίστοιχη ήταν η κατάσταση και με την κατάθεση εργασιών στο
μάθημα ελληνικής και τουρκικής ιστοριογραφίας.
Δεδομένου και της γενικότερης
κατάστασης που δυσχεραίνει κατά πολύ τις σπουδές όλων μας, ως φοιτητικός
σύλλογος , απαιτούμε:
·
Να αναβαθμολογηθούν τα γραπτά όσων
φοιτητών επιθυμούν στα συγκεκριμένα μαθήματα
·
Να υπάρξει, διαδικτυακά έστω, επίδειξη
γραπτών και εργασιών από την καθηγήτρια ώστε να μπορέσουν οι φοιτητές να
αντιληφθούν τι απαιτούσε η εξέταση και η κάθε εργασία, ποια ακριβώς ήταν τα
λάθη τους.
·
Να υπάρξει διαδικτυακή συνάντηση με τη
διοίκηση του τμήματος ώστε να συζητηθούν όλα τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε
και για τα οποία πρέπει να παρθούν άμεσα μέτρα. Η διοίκηση έχει την υποχρέωση να έρθει σε
επικοινωνία μαζί μας και να την απασχολήσει η εύρυθμη λειτουργία της σχολής.
Τα πανεπιστήμια μας
είναι ένα χρόνο κλειστά κι εμείς εγκλωβισμένοι να παρακολουθούμε την επιστήμη
μας πίσω από μια οθόνη. Περάσαμε έναν ολόκληρο χρόνο τηλεκπαίδευσης για την
οποία κυβέρνηση και διοικήσεις δεν πήραν κανένα ουσιαστικό μέτρο για να εξασφαλίσουν
την ισότιμη συμμετοχή όλων σε αυτήν.